Thursday, April 30, 2009

Its been a WhiLe~

Apekah ??
dah brape kurun sejak aku tidak lagi menulis post yang baru...

sape pon yg bace? aku sorang je..

kire cam dairi ak jek r...

tgk lah last post on 18 april...ade r dlm 2minggu xbwat post baru...

life aku berjalan seperti biase..

work~back home~eat~sleep~

kerja yg hanya mengadap pc pon memenatkan...

sakit2 blakang ak dibuatnye~

keje office hour..so ingat nk cari kje belah mlm lak..leh tmbh sket income~

ader offer..arini nk g intebiu..petang2 kang r..pas abis keje..

dpt lebey duit baru laa snang nk bli barang2 yg ak perlukan...

last monday ak cuti..

ak g restoran perkid..

tolong2 ape yg patut...ade kenduri doa slamat..

disebabkan ak sorang je anak bina yg dh kuar kt situ, jd aku laa yg duk ke hulu hilir g kedai...

best gak layan bawak kete kenari ummi...ngancam~

ibu kene g hospital lagi n memacam hal nk setel...

penat r balik mlm tu..tp besh..lauk 2 dy sdap~

ak tmbah tuh mkn..ahahaha..

siap bungkus bwk balik~(ntok mak ayah ak laa~)

hari ni 29 April 2009..

lagi sehari je ak genap lah 21 tahun...

tapi..aku slalu terpikir...

dah matang ke aku ni?

it shoud be kalo org dolu2 dh kawen dh...

tp aku cm xmatang2 jek..ahahaha

aku cume berharap aku akan lebey matang n jd anak yg solehah~

syahdu je ayat..xtahan tol...XD

sampai cni dulu laa aku tulis..xtau dh nk tulis ape..

so FILZAH BINTI KASSIM,

sempena besday ko ni..jadilah diri sendiri..biar ape org nk kate..

asalkan ko buat sesuatu betul pada landasan nya..

jangan kau ulang perbuatan yg lalu..

biar tu smua jd pengajaran dlm life ko..

to MAK n AYAH..

ija sayang sgt mak n ayah...

terima kasih untuk segala2nya~

xterucap dek kate, xterungkap dek bahase..

smua yg mak n ayah pernah korbankan ntuk ija...

ija xkan lupe tu semua~

love u lots~

-ija-
29April2009, 0910am

No comments: