Sunday, May 24, 2009

ape yg aku buat ni???

Baru akU pErasAn....beberapa post ak yg latest nih..asik jawab tag je...ahahaha...dh lame xmenulis dlm blog ni...
anyway..ape je yg jdi dlm hidup aku...?any obligation, aku tetap kne laluinye...

aku SediH tp life must go on...memacam yg jadi...semangat ni yg paling kne ak jage..kalo ak JatUh, siape pon yg leh bantu?kalo bukan diri aku...aku keceWa sebenarnye ngan diri aku...ak fikir...kalo dulu ak buat smuanya ngan btol,ak xkan MeRanA skang...btol ckp mak ayah..ah! aku ni mmg DegiL! skang aku cube recOvEr diri aku...aku masih mencari sinar....aku blum jumpe suatu yg berharga dlm hidup ni..aku masih jauh nk mencapai..aku perlukan kekuatan dan sokongan...harapan..kesimpulan dlm hidup yg xpernah berhenti menduga...habis satu kisah, satu kisah muncul...kalau name aku aiman xpela...sebab aiman xkisah...isk2~

kalau aa satu hari aku mati...isk2 ...aku xleh bayangkn seksaan kubur yg bakal ak dapat...lum kire kt neraka tuu...aku takut! tP...sume tu aku kne hadapi...ambiklah hadiah dari Allah ats balasan kau derhaka Kt Dia!!

MotivasI diri, imPlikasi kehidupaN..CabaRan untuk MengGapai tu semua...hiduP yg paling sempurna...mampukah aku menggapainya..??aku pon xtau..soALnya skarang..aku perlu kuat dan taBah...mogA Allah sentiase bersamaku..

jihad fi sabilillah...

takbir! Allahu akbar ! 3x

No comments: