Monday, May 4, 2009

jom2 jawab reramai!

Photobucket



giller byk soklan2 nih.. tp ske gak nk jwb.. sbb spontan kuar dr kpale ni.. meh kite LAYAN! ape yg ade kt kpale ako skang ni..

1. Bekas kekasih saya adalah
-seorang pemain rugby terengganu

2. Saya sedang mendengar
-jika kau tiada -erra n yusry

3. Mungkin saya patut
- tdo.. sbb smalam lmbat tido...huargh*yawn

4.Saya suka
- kalo dpt tenet 24/7! :D

5.Sahabat-sahabat baik saya
- kawan2 sekolah...ddi,thah,aina z,effy,juni,husna,intan & ramai lagi..:D

6.Saya tak paham
- nape laki nak pefek woman in their life sdangkan derang xpefek pon!

7.Saya kehilangan
- hati dan perasaan.. been heart broken~

8.Ramai yang berkata
- saya terlalu lurus~

9.Makna nama saya
- belahan jiwa..XD

10.Cinta itu adalah
- something yg ak dh xpaham...

11.Di suatu tempat, seseorang sedang
- beratur nk g toilet!

12.Saya akan cuba
- baiki hidup ntok buktikan pade org di soklan pertama yg sy ni bukan jahat!!!

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud
- suatu perkara yg kekal dan xkan hilang

14.Telefon bimbit saya
- w910i

15.Bila saya terjaga dari tidur
- duduk kjap sbb pening dowh....dh laa ankle sakit pepagi!

16.Saya paling meluat apabila
- org tu minx maaf tp dy buat gak lg kesalahan yg sama

17.Pesta/Parti adalah
- tpat ntok hiburkan hati...n netau jupe kwn baru?

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah
- kucing parsi pernah family ak bela..wane bulu dy putih tp ade stripe itam ats pale dy..bapak ak kate ni kucing taliban! XP tp pastu dy hilang..=( nama dy corrina

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah
- zaman sekolah menegah! wish to back time back..ak nk btolkan kesilpan!ak patot blaja lg kuat!

20.Hari ini
- ak kebosanan

21.Malam ini saya akan
- stat keje part time as kerani kt pusat tusyen!

22.Esok pula saya akan
- buat benda yg same cm arini...

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini
- sdey ngan PERUBAHAN idop!

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan
- bes2! suke2!

26.Makanan Barat atau Jepun
- due2 pon bedal!

27.Bilik yang terang atau gelap
- terang mase nk cari barang.gelap mase tido =D

28.Makanan segera adalah
- mknan yg xbaek ntok kesihatan tp ak tetap njoy nk mkn!

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
- ngantuklaa~

30.Siapa yang anda nak Tag?
- sesiapa yg lom wat TAG ni.. sile kn………

No comments: