Sunday, November 22, 2009

semalam yg menggembirakan

aku cm bese..busan.semalam a.k.a sabtu, lagi ak cm nk meghoyan...xde sape msj kt hp..xde sape ym aku...pastu..mlm tuu..ak try lepak kt gerai...tp myb ujan lebat, maka xramai yg dtg ke gerai...aku jadi lg busan..along n bj borak ngan kengkawan smbil men PSP n Nintendo DS..aku?? gile lonely ase....mule aaa aku terkenang kn ibu angkat ku kt baitul islah...aku tros rempit g baitul islah..xterpk nk col dlu ke hape..haha..sengal..smp sane..ak tgk, kete ibu xde...bru ak col..tp malangnye..3x ak col, ibu xangkat..aku kecewa..aku balik umah..tuka bju..online spt biase..ase idup ak makin bosan!

selang 5minit pas ak tuka bju...

*bunyik budak ckp Korea* aku angkat tepon...

ibu: ija...td ija col ibu ye..
ija: aah..ija nk jupe ibu..rindu...
ibu: laa yeke..ibu mmg tggal sorg ni..ayh n adik2 tido kt bukit beruntung..

aku senyum..

ija: ye ke..td ija dh smp dpn umah dh..tp tkot nk bg salam..haha
ibu: ish ade ke cmtu..mehlaa tido umah ibu..g minx izin mak ayah..ibu tggu..

pas mak ayah ak dh bg green lite..ak tros packing(beg cm sminggu..padahal semalaman je nk tido nye..tsk~)

smp kat sane...aku lepak kt bilik ibu..perghh...bnyk perubahan! dh ade TV LCD plasma lagi pulak..layan~~~tp bkn ak tgk tv pon wlopon tv tuh terbuka...ak pandang tv sambil borak ngan ibu...mcm2 aku cite..
aku nanges kt ibu...aku ske bercrite ngan ibu...sbb....ibu bg ak nasihat yg paling menenangkn jiwe...

ibu...thanx for ur concern...i love u so much...ija sgt2 bersyukur sbb ALLah temukan kite..ija harap hubungan kite xkan terputus smp bile2!!

I LOVE U IBU...!!!


Ini Ibu...

No comments: