Sunday, February 14, 2010

Aku perlukanNya~

banyak benda jdi dalam hidup aku.

pahit manis semua bercampur..

selalunye...

bile ade masalah...

aku selalu down..

kadang2...

aku fikir..dunia ni xadil..

dan bile datang kewarasan aku semula...

aku tahu..aku sedar...aku salah kn Tuhan bile ak cakap dunia ni xadil.

Astaghfirullahalazim...

makin dewasa ni..kadang2, mcm2 yg pengaruh minda aku...hati aku..perasaan aku...

dan selalunya aku jadi kalut ntok buat sesuatu keputusan..

dan kadang2..keputusan ak buat tu salah...

perbualan pnjang ngan adik mlm td, sedikit sebanyak membuka minda aku..

menjerut perasaan aku..

aku dh banyak alpa..

aku lupe..

lupe nk sedar yg dunia ni bukan milik ak..

yg dunia ni ade Pencipta nya...

ak terjumpa pula lagu ni...

n lagu ni pon di garab dari blog adik aku tu..thanx d1...

lagu ni sgt2 membuat kn ak tersentap..dan terfikir kembali tentang motif ak hidup dlm dunia ni..



tersentuh dengan lagu ni..tambah pula dengan ulasan seorang saudara y baru memeluk Islam..
hayati..

beri kan aku masa...

No comments: