Friday, March 26, 2010

fuh..melayang~

hephep...nk tau pe cite hot minggu ni??

hot x hot duit aku melayang laa..tu yg hot nye tuu...

kitorg ade 1 class under culinary arts, kene g mkn kt 5stars hotel..

korang bayang laa gile x gile kene g merase mknn kt sane:|

aku pk duit je..

kalo lecturer xspecified kne mkn kt hotel mane, aku sanggup g KFC je..ish~

tp xpelah kan..dapat experience gak g hotel taraf cmtu..

aku n the geng telah pilih Hotel Istana sebagai tempat memadu asmara..

eh silap. sebagai tmpat melahap.

kamera woman nye, ofkos laa aku kn kn..

xlekang aa kamera tuu dri tgn aku..

mse stat msuk restoran tuu smp ke abis mkn, manager F&B kt restoren tuu cm xpuas ati je ngan aku..slamber aku je g amik gbr bebnyak..huhu

pastu..majoriti pekerja kt situ xabis2 pandang grup aku..

yela..pekedehal budak2 hingusan cm kami ni dtg situ kn?

kebanyakan yg dtg sume org2 korporat n tourist..

myb diorang ingt kitorg ni xmampu bayar kot..hahahha..kim salam laa beb..ingt kitorg xde duit ke ~! (mmg xde pun -.-" )

nah, tgk lah hasil perjalanan kitorg...


ni grup member aku. dari kiri: Pantea, Fatim, Liza, Ain


dh nak msuk dah...


bahagian sandwich...


salad~


Dessert...slurrpp


masak lemak ketam


dessert lagi...yum yum


muke kepuasan...


tapi pastu bengkek..sebab pe??tgk bawah ni...




sebab bill tinggi laa wey!!!!

waaaaa~~

abis duit kami..dah balik tuu stil ase lapa gak..cm xcukup je:|

pdahal kitorg yg dtg paling awal tp yg balik paling lambat..

menu tuu banyak lg..tp ku mlas nk upload bebnyak..papehal nk tgk gbr lain, tgk kt facebook saye k :D

add laa saye..
cari nama Filzah Kassim

atau emel killer_slaughter@yahoo.com

No comments: