Thursday, March 18, 2010

seharian kepenatan....

hari rabu, 17march2010...

pagi ni aku ade appoinment ngan doc kt PPUM..
ape lagi...sal ankle laa..

tu laa kua lagi melilau ngan member..smp kaki ku dh xtahan...

g ortopedic..

doc kate dh kronik..but cara dy 1 je..kene wat fisio..

nk operate tkot jadi makin teruk plak...

ligamen aku koyak btol2 kt bawah buku lali kanan aku..

soo dy xsupport nk pegang tulang kaki..

menyebabkan ak xbalance nk buat ape2..n kaki cpat sakit sbb tulang temulang xde support..

ak dinasihat kn selain g fisio, kene pakai ankle brace(ankle pon ade brace tau!)

supaya dapat support ankle aku..

ni gbr mse kt fisio dept.

ni rawatan infra red..
then balik appoinment dlm kul 2lebih..

ak dh exhausted..myb sbb xcukup tido..

smp umah mak..ak tido kejap..

sib baik kelas kul 2.30 di tunda ke 3.30..fuuuh~!

kul 3 ak gerak ke sek7 amik liza n we went off to class...

ngah class, akak ak lak minx teman dy anta mak mertua dy g pudu..

soo ak ok je la..

mlm pon mmg xbuat pape,,.

pas anta..around 12am..ak dh lapa gile..seharian xmkn..

ak ajak akak ak lanje ak kepsi..nyum2..

dy pon ok je..haha..

tp si faris yg nakal dan xdgr ckp telah spoil kn selera ak..


WANTED!!

aku kate jgn tuka2 tmpt..duk setempat je kalo nk mkn..

dy wat derrrk je..

dy tuka tmpat, tolak cawan lalu,.....tumpahlah..malah terkena aku!!!

sebb ak duk depan dy..demmmmmm~!

hilang gilak selera..

smp abis mkn ak marah dy..akak ak pon join marah dy..

ak xbg dy mkn..bia je dy duk senyap2..

smp balik pon xajak balik..

dy ikot kitorang slow2 je..

lantak aa org nk kate kkitorg tinggal anak ke ape ke..

budak kecik yg nakal cmtu mmg patot kne di ajar..

bkn ak xkesian pulau dy cmtu..

tp kalo xajar, nnt makin menjadi..

ni lah dy gbr mase kejadian..hakhak..

termasuk laa sua aku yg basah..:(

malu gile wey~~

aku wat slamber je wlopon napak cm org terkucil....:|


kerusi yg ade air tuu laa tmpat aku duduk -.-!

No comments: