Friday, April 23, 2010

Hotel Design and layout??

hmmm..ni lah class yg paling pressure+banyak keje+timbulkan pergaduhan+banyak gune duit...

segala jenis pressure ade kt sini..

xterungkap dek kate2 lah...!

keje dy berat sket..sebab perlukan otak yg kretip sepanjang mase..

kami kene design something..
group aku decide ntok design a restaurant..

disebabkan salah sorang member ni dak iran..dy smangat nk suh design sal iranian restaurant..

jadi wujud lah Darius Restaurant....

Darius ni sorang emperor mase zaman archaemenid..

dy sorang yg sgt hebat..kuat dan blah blah blah..

malas aku nk cite sejarah darius nih kt sini..cukuplah aku tgk cd sejarah iran okep!

semate2 nk memahami iran's concept..aku spent mase tgk cd sejarah iran..

xpe lah..dapat gak ilmu kan..sib bek ber benefit..huhu..

nah layan kan gambar2 semase hari kejadian (presentation ntok proposal..)



si pesalah dengan kesalahan nye..eh silap..ahli designer yg nk propose design~ weewiit.. prasan aa plak..ni sume hasil kerjasama group member aku gak..aku tukang present je n siapkan repot..heehee..


sebelum present pon sempat posing..


cube present sebaik mungkin..chewah..haha


manager2 yg lain dengan proposal mereka...


big bosses yg mengambil markah..

dalam bebnyak tekanan yg kami hadapi..kami gak terima hasil yg amat membuatkan kami berpuas hati..sile lihat gambarajah di bawah..


Tett! xsemua group dapat cm ape yg kami dapat tau!
bersyukur sangat2...trima kasih Allah sebab dlm tekanan dan dugaan kami hadapi, hasilnya kami berpuas hati.. =)

No comments: