Friday, July 23, 2010

Training of Trainers?

lame tol wase x update blog ni..dh bersawang dh pon ha....hahahahaha..
hmm dh msuk sem 5 dh ni..same jugak maksudnye, masuk ke alam tahun akhir...
pergh..ade gaye senior ke aku ni?? cm xckup baik je nk jd senior...tsk~
skang dh minggu ketiga dh pon..
last week, aku g camping..
sebab camp ni ak jadi peserta, bkn yg handle camp cm slalu tuh..

ntah nape, pihak fakulti nk buat TOT (training of trainers) plaks...

ade lah dalam 45 org yg pergi..ke mane? back to my former school, ulu yam..

damn kan? saje nk buat aku ingat semashur..

tp mmg sedikit sbnyak, ak rindu nk balik semashur tu..huhu..

hmm..nk komen lah sal kem ni..

oke, penerapan dy, nk cube bg pengisian dari segi fizikal, mental dan rohani..

ak setuju..

tp....bab barang amanah tu ak xbape setju..nak nak bukan barang yg depa bagi..

tapi manusia..

adey....

ok korang tau kan, every camp mesti ade barang amanah nk dijage..

ala biasenye kn dapat telur ke, belon ke roti ke..ape2 je la...

tp kitorg?

ok dlm grup, dpt barang bukan hidup 2 : kuali(grup aku je) dan bandana setiap ahli.

then kami juga perlu menjaga beberapa org adik yg berumur dlm lingkungan 10-15 tahun..

grup ak dpat EMPAT org!!!!!

2 laki n 2 pmpn..

yg laki ak leh trime lagi..

derang xbnyk bunyi..okelah kn...

yg pmpn????? ak xleh trime kengada2 an mereka..

munkin kt umah, derang terlalu dimanjakan?

almaklum, anak pegawai UiTM lah katakan...

huh..annoyed gile..

xdelah..ak xkisah ngat aa kalo nk jage kalo aktiviti yg diberi tu mcm ceramah ke, mkn2 ke...okelah

tp ni bnyk aktiviti fizikal..masuk hutan, masuk lumpur..

kene plak ikat matelah, jd bisu lah..

adoi...xtahan mak , nyah...ttbe terpk, myb ak xseswai ade anak lagi aa..

seb bek lom kawen..ak dh berazam ak nk enjoy dulu..hehehehe...

advantage kepada kehadiran budak2 tu : aku dh ubah pikiran dari nk kawen cepat kepade nk kawen lambat..thanx to u all kids!

eh bnyk ak meraban sal budak2 ni jek ek..haha

conclusion yg ak nk smp kn kat sini..

kepade mereka2 yg nk anjurkan camping, tlong lah...tolong lah jgn bg barang amanah dlm bentuk hidup, yg bernafas, yg ade nafsu serta perasaan..susa mak nk jage...nk layan kerenah dy, xdapat mak nk hirup udara segar kt hutan nu...mandi sungai pon ala kadar jew tau...

star rating ntok camp ni : 3star jew aku bagi...(credit to abg irwan yg muke cm aaron aziz) seb bek fasi hensem..hahahahahaa.


ni lah ahli kumpulan aku..kumpulan biru...we~~~~ berlemak tol bawah dagu aku..tasuke tasuke~~!

bye~

1 comment:

Anonymous said...

cap ayam!!