Tuesday, November 17, 2009

sedih...kecewa....

aduh...malas beno ase nk taip...tp..tingin gak nk update blog nih..ye r..oorg lau lalang..cm xde pape improvement pon..busan..

aku dlm mood memencil diri..duk dlm bilik..on9 smp pagi..agak2 matahari dh tinggi, aku terbaring sadis.

bukan aku xnak g kua..aku xde member..gile bosan hidup cmni...member2 sume dh balik kampung..haih~
nape r mase aku perlukan korang..korang xde lak...jauh...Tuhan...tinggi btul dugaan ni...aku harap aku leh hadapi ngan tenang...

alhamdulillah ramai yg support aku..even yg baru kenal pon sentiase ade nk bg dorongan..thanx guys..wlaupon korang jauh..macam2 nasihat korg bg..ni lah gune intenet..menghubungkn yg jauh...(pehal aku buat iklan tenet lah nih...tsk~)

korang nk tau ape prob aku??

korang kn kwan2 aku..mesti ah tau..ye..aku clash ngan mamat tu...ntah..mls nk royak bebnyak sal dy..dh xde jodoh nk wat cmne..xkn nk thegeh2 lgi..dh laa..out dulu...chat ngan JERANGKUNG MALAM lgi best..weee...

4 comments:

Anonymous said...

putus centa ke?

cian~~

LOVE + HATE = SUCK!!!

tul tak~

takpe la

lupekan je

mr.kordes said...

ala..boring ke?jom la chat ngn pakcik kordi..pakcik ordi dh mula ralit ber ym nie..hahaha...

add pakcik kordi eks!

rockmetaller@yahoo.com

nt mlm kite buleh ceting!!!yiihharr!!

Seroja Jingga said...

dik
baru frust ye,,
cari lain!

bnyak yang better kay

ieja said...

thanx all of u..:)
ayudeathwish: yeah...love suck..mmg nk lupekn..ondeway..kehkeh..

pakcikkordi:leh, haritu kate xde ym..dush2...dh add dh..sile rajin ber ym...

seroja jingga: bnyk ke yg better?huhu..cm xleh caye laki skang ni..kn kn..i think i should confess like in ur blog.."i love boops but im not les" :P dats true..