Monday, March 1, 2010

clueless

aku ni robot ke??
bleh hilang kan prasaan cmtu je ek?
mmg laa ak dilabel perampas..tp bukan salah aku...
kalo ak tau dy tu hak ko..xde nye aku usik..
skang ni salah lelaki tu pon ko sanggup maaf kan dy..
ni aku yg jadi mangse, ko cm xleh trime aku even as a fren..
cm tu ke umat islam?
bagi web ceramah bagai, nk suh aku dengar..
aku tau laa aku cetek ilmu agama..
open your mind la..
xbleh fikir ke..xleh selami ke hati org lain..
cube ko letak diri ko kt tempat org lain..
pk laa cmne kalo kite tbe2 ditinggalkan..
cube ko bayangkan kalo pakwe yg ko sayang sgt tu tibe2 tinggalkan ko...
xke ko ase clueless..??
xkan sederas cmtu je ko leh nk lupekan pakwe ko tu..
mesti ko amik mase gak..

tolong laa bersikap prihatin sket..
jgn mengaku Islam kalo ko xleh faham perasaan org lain..
selfish tu bagus ke ntok umat Islam?
jgn nk berlagak pandai sgt..
aku tau laa aku bodoh..yela ko je pandai kan?
fine..jage laa dy..
jgn lupe suh dy khatam quran..banyak kali sket..
kan korang kuat agama..
ak ciao dulu..nak g men judi.nak buat dosa lagi.
bye.

No comments: