Monday, April 5, 2010

blank

xsihat.

air hidung menderu2 kua..

pale pening..

fikiran bercelaru..

exam dah dekat..

pale blank sgt2..

aku pelik..

nape makin aku cube lupekan dy makin aku ingat dy..

mcm2 benda aku buat supaya pikiran ak xingat dy sangat.

but in the end..mesti ingat jugak..

selalunye..tiap kali tido..

mesti aku mimpi dia..

sampai aku pk, munkin dy jodoh ak n aku kne tunggu dy..

ntah..bodoh nye ase..

mengharap pade yg xsudi.

kawan aku ade kate..

"best nye kalau aku dapat gf cm ko. setia gile. mesti aku akan jage gf cm ko"

aku pulak pk.

"bestnye kalau **** pk mcm tu..mesti aku manusia paling happy dlm dunia.." sigh.

kite xmampu nak puaskan hati sume org..

kite xsemestinya miliki ape yg kite nak..

aku sentiasa doakan dia bahagia nan pilihan dia..

dpt tgk dy hepi pon dh cukup.

noktah.

memencilkan diri semula.

mencari saki baki kekuatan.

"Hasbiyallahu wakafa billahi wakiila"
cukuplah Allah bagiku dan hanya Allah tempat aku menyerahkan diriku.

No comments: