Monday, May 17, 2010

i'll struggle for this!



benda ni maybe nampak biase pade korang..tp ni lah benda yg mampu wat kan aku bersemangat nk cari duit n ntok teruskan perjuangan....

skang aku jatuh..semangat aku luntur..tp bile aku tgk rx-8 ni, smangat tu sedikit sebanyak dtg...cume aku harap sbenanye, dier lah yg jadi semangat tu pade aku..bukan lah sebuah kereta mazda rx-8..kalo dy yg jdi semangat aku, insyaAllah kereta tu pon ak sanggup bg ke dier..hahahaha.

hectic kerja kt ri-yaz. buat kan aku ni asik mbebel yg bukan2 je kn.

dah lame x blog walking...maaf korang sume...xsempat nk usya2 mane yg patot..

tunggu lah ade mase senggang betol2 baru aku blogwalking..

nk cite sal tmpt tinggal n tmpat keje, nk msuk kn pic cm tkot plak if memory kad msuk virus..skang wa on9 kt cc je..sobsob...kalo on9 gune lappy, insyaAllah aku msuk cite sal ri-yaz n hal hidup aku.

oklah, wa blah dulu.ciao.

p/s: doakan aku selamat dari godaan dan nafsu.

No comments: