Sunday, August 1, 2010

yukiko ~~~~

saya (harini tringin nk bersupan santun) dah lame gile kepingin kucing putih...

walaupon umah saya dah bape keturunan kucing lahir, jarang sgt2 dpt kucing putih..

either tompok itam putih, coklat putih, coklat or celoreng..

pffftt~

tp suddenly xtau cmno n dari mano kucing tino saye ni dapat baka..

bulan 5 lepas, beliau telah melahirkan 4 ekor anak yg cumel2 belaka..

extra marks apabila salah seekor tu berwarna putih!!!

saya cepat2 chop kt mak yg saya nk yg putih tu..

dh bkurun saya simpan nama ntok dy...

pe nama dy?


YUKI~~~~~ stand for snow..

yelah kn dy putih...

tajuk di atas saya letak yukiko sbb beliau kanak2 lagi...

ko stand for budak..huhu^^

moh kite tgk gelagat yuki chan kite~~~ oh..dan adik beradik nye..


ni mereka bertiga..brownie...kim juan..n yuki..

oh lupe pula nk ckp...anak coreng(nama mak mereka) seekor telah mati munkin xckup oksigen? saye pon tidak tau mengapa..mase mereka lahir, saya masih di tganu..

haa..lagi satu, bile saya buat pengumuman pada adik (mase tu beliau di korea) tntang kelahiran kitten ini,. beliau juga teruja.. beliau seorang yg suke kucing sepert abu hurairah r.a..hehe..lalu beliau juga mengambil 1..nama diberikan adalaa.....


KIM JUAN...(pfft~! gbr dari photographer amatur.)

kenape? kim tu mksud nye emas dlm bahase korea(mentang2 kau belajar di sane..pffttt~~) juan pula nama beliau yg di gelar rakan2 seangkatan...huhu

emm..lagi seekor itu, emak yg bagi nama..cumel juga nama nye..BROWNIE..kretif kn mak saye?? heee~


kim suke masuk dalam plastik itu....


tetapi sering dirampas yuki. beliau pula suka duduk di luar plastik.
asing sungguh perangai mereka!

apa2 pon..mereka sgt adorable!

xde adik pon xpe...leh tgk gelagat mereka.

p/s: satu je xsuke..mase mereka membuang..haih =.="

No comments: